Élet pengeélen

2011.04.27. 15:06 urbangekko

 

Mióta világ a világ, férfiak milliárdjai küzdöttek az elburjánzó szőrcsimbókokkal az arcukon. Most azon elhanyagolható számú nőket nem számolom ide, akik szintén hasonló problémával küzdöttek, mint nemi-társaik. Földrajzi és fejlettségi okok miatt volt anno kagyló, állati csontok, fogak. Aztán itt most a jelen. Eljött az idő, hogy 10 év után váltsak. Adok esélyt más gyártóknak is, amik nem akarnak ennyire drasztikusan rábeszélni magukra úgy, hogy igazából magukat is fikázzák.  By by Mr. King Camp Gillette! Vár rám Wilkinson Sword!

 

 

Egyiptom nemcsak piramisjátékban volt jó, hanem ismerték a borotvát. Igaz, rézből meg bronzból és kés formája volt, de ölés mellett, unalmasabb napokon szőrmentén bántak magukkal. Más kultúrákban is voltak ilyen eszközök, de rohadt lassan jöttek el az 1800-as évek a Rumcájszok számára. Akkorra tehető ugyanis a penge kiegyenesedése. Persze akkor sem volt életbiztosítás magunknak csinálni, szakember segítségével a végén nem úgy néztünk ki, mint Joker az utolsó Batman epizódban.
Aztán jött a becsavarós egy pengés, nagyfateromnál láttam először. Majd a fogyasztói társadalom akarta az eldobhatót és lőn.
Nem sokat várt a Gillette és kitalálta, hogy lehet több pengét is igába vonni majd eladni különböző neveken, amíg veszik. És vesszük. Én a Mach3-nál leragadtam. Nem érdekelt utána a turbó és a preis. Szerettem.
De egyem a lelkét azon marketingeseknek, akik a focistát, a golfost, meg a harmadik majmot kamera elé állították azért, hogy kiverjék a kezemből a hőn szeretett Mach3-t és Fusion cserére buzdítsanak. Ellenálltam. Nem hagytam magam. Még akkor sem, amikor azt akarták bemagyarázni, hogy az elemes jobban szedi a szőrt. Egy Vibri és egy Penge fura házassága nem érdekelt. Viszont láttam az emelkedő penge árakat. Majdnem én is beleestem azon akciókba, amikor a készüléket bagóér’ megkapod, oszt’  lesel, mint Jézus apák napján, amikor az utántöltőért nyúlsz a hiperben. Mert az viszont rohadt drága.
Most jött el az idő, amikor feladtam. Váltok. Wilkinson lesz az új kiválasztott. És nem azért, mert nekik még fellelhető egy—két helyen az egy pengés eldobható, mellyel egy kanyarintással szeded ki az őrszőrödet, miközben a versenytársaké bele sem fér az orrodba. Nem ezért.
Csupán nem nyomják annyira az arcomba azt, hogy lassan fűnyírómotoros reluxákat kell húzogatnom a pofámon a simaságért. Szegény nagyapám ha még élne, a halálba röhögné magát rajtunk, miközben a fenő-kendős egykésessel olyan sercmentest varázsolna a pofira, hogy a legyek seggsíznének rajta nyáron.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://urbangekko.blog.hu/api/trackback/id/tr212859402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása